Sunday, September 7, 2008

少了 - 2moro

One of my friends introduced this mv to me. I found it quite interesting to note that the song is based on the gay relationship of the two actors in the video. I was attracted awhile, so I put it here...


我晓得 电话少了
问候少了 关心少了
见面少了 言语少了
不得不介意
过度的掩饰局面
会更怀疑
你电话里的 Do Re Mi
我想到 电话少了
问候少了 关心少了
见面少了 言语少了
可否问原因
过度的掩饰局面 会更怀疑
你相簿里的 Fantasy
我决定放弃
不爱你 免得我被迫失去
我决定珍惜 爱自己
才称的上勇气 多点想像
多点交会 恣意
我的直觉说着 别孩子气
你演技 傻的可以
到哪里去都不问结局

The lyrics and meaning are simply understandable. Enjoy ^^...

 

[Jino] - A man's not a man unless he knows how to shoot

No comments:

Post a Comment